Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

49776713
tel. 530 584 611

ronat@ronatsklep.pl

Czynne Pn-Pt
9:00-16:00

Odstąpienie, zwrot, anulowanie

Mając na uwadze Państwa wygodę i zadowolenie zamieszczamy przewodnik obsługi posprzedażowej. Jeżeli z jakiś powodów zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, jest wybrakowany, uszkodzony lub zrezygnowaliście Państwo z zakupu, prosimy o wybranie odpowiedniej z opisanych poniżej sytuacji. Mamy nadzieję, że pozwoli to Państwu zaoszczędzić zbędnych nerwów, a co najważniejsze przyśpieszy rozwiązanie problematycznej sytuacji. W trosce o Państwa zadowolenie i wygodę sugerujemy używanie funkcji „Żądaj potwierdzenie odczytu” w programie do obsługi poczt elektronicznej.

 

 

 

Zwrot towaru - Odstąpienie od umowy zawatej na odległość


Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Termin 14 dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
    Prawo odstąpienia od umowy na odległość przysługuje wyłącznie Konsumentom/Predsiębiorcom na prawach Konsumenta. Prawo odstąpienia od umowy na odległość nie przysługuje podmiotom gospodarczym, którzy nabyli produkt w związku z prowadzoną działalnością

    Jeśli chcesz zwrócić produkt:

    -  poinformuj nas o tym telefonicznie, lub mailowo ,

    - wyślij podpisany formularz zwrotu, oraz zwracany produkt (wraz z paragonem) na adres:

    RONAT
    ul.Smoluchowskiego 1
    20-469 Lublin
    z dopiskiem "Ronat ZWROT 14 DNI”


Formularz zwrotu towaru znajdziesz na dole strony

    Uwaga! Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Konsument. Dla towarów takich jak: pralki, lodówki, zmywarki, piekarniki, ze względu na gabaryty i wagę tych towarów, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać sie z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. W przypadku chęci skorzystania z usług firm kurierskich koniecznym będzie nadanie przesyłki na palecie, która jest droższa niż zwykła przesyłka pocztowa.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
    Zgodnie z postanowieniami art. 10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), prawo zwrotu nie przysługuje wobec:
        świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1,
        dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania
        umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
        świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
        świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
        usług w zakresie gier hazardowych.


Dalsze postępowanie:

1. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i sprawdzeniu zawartości, poinformujemy Państwa o akceptacji zwrotu, a odpowiednią kwotę przelejemy niezwłocznie na wskazane konto bankowe.


W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu 530 584 611

 

Rezygnacja – anulowanie zakupu


Jeżeli towar jeszcze nie został do Państwa wysłany, a z jakiś powodów chcą Państwo zrezygnować z transakcji, prosimy o wysłanie maila na adres ronat@ronatsklep.pl i/lub kontakt pod nr telefonu 530 584 611
Zgłoszenie mailem powinno zawierać:

1. W tytule maila słowo „REZYGNACJA”, oraz numer zamówienia, login lub Nick z allegro - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Jeżeli zgłoszenie dotyczy tylko części zamówienia, prosimy o wpisanie takiej informacji w mailu.
3. Jeżeli została dokonana płatność za produkty, prosimy podać dane konta bankowego (oraz posiadacza), na który przelejemy zwrotnie pieniądze.

 

Dalsze postępowanie:

1. Po anulowaniu zamówienia przez obsługę sklepu otrzymacie Państwo maila z informacją potwierdzającą ten fakt.

 

Zgłoszenie reklamacyjne


Jeżeli zakupiony w naszym sklepie NOWY towar jest wg Państwa uszkodzony prosimy o wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą maila na adres ronat@ronatsklep.pl . W  żadnym przypadku prosimy nie odsyłać do nas produktów na własny koszt lub za pobraniem - PRZESYŁEK TAKICH NIE ODBIERAMY.

Zgłoszenie powinno zawierać:

1. W tytule maila słowo „REKLAMACJA” oraz numer zamówienia, login lub Nick z allegro - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane adresowe osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa zakupionego produktu
4. Opis usterki lub
5. Jeżeli to możliwe, zdjęcia (2-5) ukazujące usterkę/usterki. Pozwoli nam to już w pierwszym mailu dowiedzieć się w czym tkwi problem i jak najszybciej rozwiązać go.

Dalsze postępowanie:

6. Jeżeli reklamacja zostanie wstępnie zaakceptowana, powiadomimy Państwa o sposobie i terminie odbioru towaru.
7. Po sprawdzeniu produktu i zaakceptowaniu przez Dział reklamacji naprawiony lub nowy produkt zostanie wysłany do Państwa w terminie 14 dni roboczych.
8. Jeżeli naprawa lub wymiana będzie niemożliwa, zwrot ceny zakupu zostanie wykonany na wskazane konto bankowe, również w przypadku gdy produkt kupiony został „za pobraniem”.
9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, zostaniecie Państwo poinformowani o tym droga mailową, a reklamowany produkt zostanie odesłany wraz z uzasadnieniem do Państwa. Wszystkie koszty transportu zostaną doliczone do pobrania kuriera.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Koszty transportu:

W przypadku uznania reklamacji - Odbiór od i dostawa do klienta: koszty transportu pokrywa sklep
W przypadku odrzucenia reklamacji - Odbiór od i dostawa do klienta: koszty transportu pokrywa kupujący


W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu 530 584 611 

Zgłoszenie brakujących części


Szczególnym przypadkiem reklamacji jest brak niektórych elementów produktu. Jeżeli dostarczony do Państwa produkt jest niekompletny, prosimy o wysłanie zgłoszenia mailem na adres ronat@ronatsklep.pl


Zgłoszenie powinno zawierać:

1. W tytule maila słowo „BRAK CZĘŚCI” oraz numer zamówienia, login lub Nick z allegro - przyśpieszy to znacznie rozpatrzenie Państwa zgłoszenia
2. Dane osoby, która DOKONAŁA ZAKUPU, telefon kontaktowy
3. Nazwa/kod zakupionego produktu
4. Opis części, której wg Państwa zabrakło

Dalsze postępowanie:

5. Jeżeli brak części zostanie potwierdzony, brakującą część doślemy Państwu na wskazany adres w dogodnym dla Państwa terminie
6. Jeżeli dostarczenie brakującej części nie będzie możliwe odbierzemy niepełnowartościowy towar, a zwrot pieniędzy wykonamy na wskazane konto bankowe, również w przypadku gdy produkt kupiony został „za pobraniem”



W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu 530 584 611